Zombieland - Oktober 09

Inte för att vår blogg ska vara fylld med enbart zombieskräp men jag hittade den här filmen på en sida som jag tittade runt lite på för att få inspiration om nya bra filmer.

Jag är inte säker på om det är en skräck/komedi men det verkar så iaf :P.

Jag känner mig så himla säker här i Sverige för tydligen händer bara alla zombie-attacker och naturkatastrofer i USA vilket känns skönt. Bara dom inte lär sig använda flygplan eller båt så är det lugnt.

Berit Edit:
You are correct! Det kommer vara en skräckkomedi med förhoppningsvis lite action. Känns som lite Shaun of the Dead á la USA. Jag har varit taggad på Zombieland nu i några månader. Woody Harrelson ser grym ut och storyn känns originell nog. Tveksam på de kvinnliga huvudrollerna men det ger sig. Premiär 9 oktober i USA, men 23 i Sverige, sent som vanligt men det är man ju van vid nu för tiden..

.. och for the record så har vi vampyrer här i Sverige vilket måste klassas som åtminstone i närheten av lika farligt som zombies :P!

I wants it!




Name: Zombieland
Genre: Action/Comedy/Horror
Plot: In the horror comedy Zombieland focuses on two men who have found a way to survive a world overrun by zombies...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0