Pirates of the Caribbean - On stranger tides

Den nya Pirates of the Caribbean film ska tydligen komma ut om ett år (2011) och den kommer även att skilja sig ifrån de föregående Pirates filmerna, varför inte döpa om filmen?. Det är osäkert om Johnny Depp kommer att delta i denna filmen, jag anser själv att han är en stor annledning till varför filmen har gjort en sådan succe.

Producenten Jerry Bruckheimer kommer även producera denna filmen. Denna mannen verkar aldrig ha någon fritid då han skriver/producerar t.ex. CSI (miami, NY, LV), Cold case, Without a trace, Deja vu, National Tresaure etc (you name it).

Vi får iallafall hoppas på en bra ny film som kan förbluffa oss igen och som även har vackra miljöer och som får än att vilja dra på sig sjörövar klädder och sno en båt och ge sig av ut på havet. Vilket inte skulle vara särskilt intressant nu för tiden men kanske för ett par hundra år sedan.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Den här filmen vill jag oxå se, med dig Tony =)

2009-09-25 @ 13:56:22
Postat av: Jennifer

Vad blir det för film ikväll då?

2009-09-25 @ 14:00:05
Postat av: Scarboni

Jag vet inte vad det blir för film kanske Year one men den vill du se också.

Mjo vi får titta på den på bio kanske :)

2009-09-25 @ 14:03:56
URL: http://kingofthezombies.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men du kan få se den, jag kan titta på den senare.

Jag ska se Morden i Midsomer ikväll och äta kakor =)

2009-09-25 @ 14:21:19
Postat av: MacReady

Jag går bara på bilden o menar på att de pirates figurer jag köpte på www.filmochting.se äger min dag, ciao

2009-12-09 @ 20:12:21
URL: http://www.filmochting.se
Postat av: Julia

Jag hoppas på att den blir bra , har saknat pirat filmerna nu o.o

2011-01-10 @ 17:06:10
URL: http://lilljullans.blogg.se/?tmp=10143105

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0