Nya A-Team

Jag hade tänkt mig att vänta med att skicka ut det nästa inlägget men jag kunde inte hålla mig då jag fick se denna nyheten (för mig).

Tydligen så har de börjat att jobba på en A-Team film av den gammla goda serien som kanske inte alla känner igen men de flesta borde.

En av de skådespelarna jag blev mest förbluffad över att se vara med i serien är Liam Neeson som är en väldigt respekterad skådespelare som nyligen spelade huvudrollen i filmen Taken och även Star(t) Wars. Vi har även skådespelaren Bradley Cooper som varit med i filmerna: Yes Man och The Hangover men även haft en kariär i seriervärlden tidigare.
Det ryktas även att Bruce Willies och den mindre duktige Ice Cube ska vara med.

Berit Edit:
Sharlto Copley från District 9 ryktas spela Murdock och Quinton Jackson ska ev. spela B. A. Baracus (Mr. T's tidigare roll). Vågar dock inte hoppas för mycket då regissören och han som skrivit manus är rätt så B.. men jag älskar ju A-Team.

Ice Cube ryktades för övrigt för rollen som B. A. men tror detta har dementerats, Bruce Willis ryktades som Hannibal, men är tveksam om detta följs upp när Liam Neeson är mer intressant.



Name: A-Team
Genre: Action/Adventure/Comedy
Plot: A group of Iraq War veterans looks to clear their name with the U.S. military, who suspect the four men of committing a crime for which they were framed.

Link: IMdb

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Va ?



Klart jag är en tjej hehehehehehehehe.

2009-09-21 @ 00:12:53
URL: http://naatys.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Guuud så söt <3 Tack

2009-09-21 @ 00:17:26
URL: http://naatys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0