Eureka (TV-serie)

Ville bara highlighta Eureka lite.
En del kan tycka att den är bra och andra inte, jag tycker den är helt okej eftersom det är en underhållande serie. Det förekommer alltid nya intressanta saker och nya ideer pumpas ut. Visa påstår att det är en nörd serie men jag tycker att den är som vilken annan serie som helst men med ett annat innehåll bara.

Men som alla andra filmer och serier så är det jäkligt svårt för karaktärerna att bara säga det de tänker, De går runt och fantiserar om varandra i 10 avsnitt och sedan kommer de aldrig till kritan. Lama karaktärer förstör stämningen och segar upp hela serien "go for it"! Det är ungefär som att sitta och se på när tjejer ska fly från de gående massmördarna i skräckfilmer tyvär har de alltid på sig högklackat och gick aldrig på gympalektionerna i skolan så de vet inte heller hur man springer eller små joggar ifrån t.ex vår kära vän Jason Vorhees.



Name:
Eureka
Genre: Sci-fi/Drama/Mystery/Romance/Comedy
Plot: The best minds in the US are tucked away in a remote town where they build futuristic inventions for the government's benefit. A new police sherif comes from the outside and is new to the whole genius inventions and is busy taking care of thinks he does'nt really understand.

Kommentarer
Postat av: - H*

- den är ju kass!

2009-09-19 @ 23:21:36
URL: http://finest.se/hodamerei
Postat av: Scarboni

H* Alla har vi våra egna smaker. Tjejer tycker om Gossip Girl, One tree hill, Lipstick jungel, True Blood you name it. smaken är som baken som de brukar säga det beror på vad man söker i en serie.



Tyvär så finns det inte särskilt många bra serier igång längre. Du kan gärna tipsa om någon serie som du anser vara bra så man har något att titta på.

2009-09-19 @ 23:28:21
URL: http://kingofthezombies.blogg.se/
Postat av: Thin people flies higher

Tack för dina svar :)



nej det är inte jag på bilderna, tyvärr. Bilder på mig finns dock i bloggen menmen.



Jag håller med dig i det du skriver, det gör jag. Men det som framgår för lite i dagens samhälle är faktiskt att det är en sjukdom vi tampas med. Det är inte "bara å äta". Den ångesten man tampas med och det psykiska man bär på är inte alltid att leka med. Skulle mer än gärna kunna äta precis vad jag vill, när jag vill utan att tårarna stiger i ögonen och jag helst vill lägga mig ner och spy upp allting igen =/

2009-09-19 @ 23:32:15
URL: http://strongbones.blogg.se/
Postat av: Scarboni

Inga problem för svaren :)



Jag ville inte exakt ta upp det för jag antog att det kanske var en ond tå att trampa på, men det kanske är så alla ser på det och undviker ämnet istället för att hjälpa till med denna sjukdomen genom att lyssna. Jag vet inte hur det känns eftersom jag aldrig haft ett problem med mat och de situationer du hanskas med.



Men borde det inte bra att får profisionell hjälp med denna sjukdom? om du nu inte redan får det?

2009-09-19 @ 23:41:38
URL: http://kingofthezombies.blogg.se/
Postat av: Neha

Tack så mycket=)

2009-09-20 @ 00:22:55
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0