Brüno

Mjo kvällen slutar nog med Brüno vilket nog var en av de sämre filmer jag har sett. Jag är fortfarande osäker på om allt var film eller om en del av aktörerna i filmen var människor som inte var med på det hella, Annars måste jag säga att de riktigt bra skådespelarna var de som spelade arga på honom.

Filmen handlar om en homosexuel Österrikare som ska försöka bli känd i USA efter att hans kariär i Österrika gått i båtten. Han försöker flera olika tekniker för att bli känd t.ex. "adopterar" ett barn från Afrika, Ställer upp i en Night Show, Går på swingers träff för att bli straight m.m.

Jag har aldrig riktigt tyckt om filmerna som mr Ali G gör men han har iaf lyckats få än att må lite sämre ikväll. Det fanns en del roliga delar i filmen men de överväger inte den annat motbjudande filmen. Jag antar att filmen är till för att provicera och visa att det Amerikanska folket inte är särskilt posetiva till homosexuella.
Det bästa med filmen var nog musiken i början: Scooter



Name:
Brüno
Genre: Comedy
Plot: Flamboyant Austrian fashionista Brüno takes his show to America

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0